Wrap Up za březen 2018


Vím, že moje aktivita za poslední měsíc stála za starou bačkoru. Jenže to víte, Barča si zapnula seriál Scandal a zastavila se až u čtvrté řady, jen aby pak četla jak zběsilá a vylepšila si své čtenářské skóre za měsíc březen. Vlastě když se zpětně ohlédnu skrze tenhle článek, nebylo to tak špatné... Hlavně díky těm komiksům.

Ponaučení pro zapálené knihomoly: Snažte se vyvarovat seriálům a filmům.  Protože seriály a filmy jdou ruku v ruce s prokrastinací a snadno vystrnadí knihy na druhou kolej.

Asi pět minut jsem uvažovala, zda tenhle článek pojmout jako wrap up a nebo minirecenze všech knih, které jsem přečetla za březen. Takže prosím berte tenhle článek s rezervou. Snažím se vždy shrnout svůj názor a pocity z jednotlivých knih v několika málo krátkých větách.

Za březen jsem přečetla:

Falešný polibek
Mary E. Pearsonová
5 hvězdiček

Z naprosto předvídatelného příběhu se stal totální mind blow. Jeden by si knihu podle anotace mohl splést s další desítkou knih. Princezna se nechce vdávat a tak musí utéct a nebo udělat něco velkého, aby dokázala, že ženy za muži v ničem nezaostávají a prostě chápeme se... #girlpower #feminismus
Takže sice čekáme otravné klišé, které nám už nabízí hromada jiných YA knih, jenže tady to prostě funguje a baví Vás to.

Strážci galaxie: Kosmičtí Avengers, Angela
Benis,…
2,5 hvězdičky

Dobře, musím říct, že na to jak moc mám filmové Strážce galaxie ráda, tady to nefunguje. Není to vlastně ucelený příběh, ale několik příběhů poslepených dohromady až Vám z toho hlava jde kolem a nic nedává smysl.
Druhý sešit byl o něco lepší. Konečně tady máme ucelenější příběh, ale žádné velké wow se nekoná. Komiksový Strážci galaxie jsou oproti těm filmovým temnější a taky docela o dost nudnější.

„Dávám ti své tělo...“
Diana Gabaldon
4 hvězdičky

Od Diany Gabaldon jsem četla něco málo z její série Cizinka. Když jsem narazila na tuhle knihu, byla jsem celkem v rozpacích, ale nakonec převládla zvědavost a stálo to za to. Možná vám sex v knihách přijde na jedno brdo a občas přitažený za vlasy. To je znamení, že jste nečetli ty správné knihy. Napsat totiž dobrou milostnou scénu je oříšek, ale když se to povede... Co na tom, že ta nejlepší milostná scéna nemusí napříkald popisovat žádný fyzický kontakt, ale jedná se o pouhé monology, které ji tvoří.

Wonder Woman: Krev
Azzarello,…
5 hvězdiček

Komiks Wonder Woman byl jedno velké pozitivní překvapení od začátku do konce. Navíc Vás nutí chtít okamžitě druhý sešit. Kresba je skvělá, i když obálka může působit dost „oldskůlově“.

Wonder Woman: Odvaha
Azzarello,…
5 hvězdiček

Druhý sešit navazuje tam, kde skončil příběh v prvním sešitě a opět je to jízda. Diana tentokrát zavítá do samotného podsvětí a musí čelit Hádovi. Což je na téhle komiksové sérii skvělé – máte tam všechny různé bohy, ale i polobohy a lidi. Tenhle sešit jsem si užila ještě víc.

(Ne)obyčejný kluk
R. J. Palaciová
5 hvězdiček

První jsem viděla film a až ten mě donutil dokopat se k tomu, abych si přečetla knihu. Nebudu Vám lhát, kniha se u nás už nedá moc sehnat. Můžete ale sáhnout po anglickém vydání. Příběh nese velké poselství, ale autorka nám ho předává skrze na první pohled dosti triviální a lehký příběh. Auggieho si zamilujete. Kniha se čte sama.
Gemina
A. Kaufmanová a J. Kristoff
4,5 hvězdičky

Na konci Illuminae jsem si říkala, že to bylo jak Resident Evil na vesmírné lodi. No, Gemina byla jak Vetřelec od začátku až do konce. Jsem zvědavá na závěrečný díl. Tohle si chcete přečíst! Je to skvělé  – oba díly jsou.

Agnes a sedmý host
Kati Närhi
3,5 hvězdičeky

Tenhle komiks byl trochu zklamáním. Prostě jsem čekala něco velkého, ale autorka mě trochu vodila za nos. Nakonec z toho mám vlastně, ale celkem dost dobrý pocit. Takže schválně, kdo čekal takový konec?

Něco už jsem ovšem dočíst nestihla...

Dvůr křídel a zmaru
Sarah J. Maas

Závěrečný díl sérii Dvoru trnů a růží jsem rozečetla, ale nakonec toho bylo hodně a já to už za březen nestihla přečíst. Každopádně je to Sarah J. Maas – to snad mluví za vše.


Ready Player One
Ernest Cline

Stejně jako v případě Dvoru křídel a zmaru, jsem Ready Player One v březnu nedočetla. Tolik knih a tak málo času... Tenhle příběh je nicméně promakaný do posledního detailu a já jsem zatím nic takového nečetla.

S jakými knihami jste trávili březen Vy?

Komentáře

Okomentovat

Popular Posts